joi, 13 februarie 2014

0

Like Marathon

Posted in
         Săptămâna trecută, în timp ce urmăream activitatea online a unor sportivi, am văzut, printre altele, că Radu Milea lansa un Challenge interesant. Cine e Radu Milea? Unul din elita alergătorilor pe distanţe lungi, promotorul celei mai interesante curse de alergare urbană din România, Alba Iulia City Race şi proaspătul câştigător al Semimaratonului Gerar. În ce constă provocarea? Destul de simplu la prima vedere, poza cu cele mai multe like-uri câştiga o pereche de jambiere CompresSport în valoare de aproximativ 200 RON iar locul 2, înscrierea la Alba Iulia City Race.

         Deşi nu sunt o persoană "plăcută", în sensul că nu primesc multe like-uri, "drogul lumii virtuale", pentru simplu motiv că nu obişnuiesc să dau like-uri decât la puţinele lucruri ce le apreciez, am acceptat provocarea şi am intrat în cursă. La început speram că 100 de like-uri îmi sunt suficiente să câştig dar după câteva ore de la start, am intrat într-un duel cu un prieten ce era şi el angrenat şi am ajuns să conduc cursa cu 400 de like-uri, dar urmat îndeaproape de el, adică de Robert. Erau trecute doar câteva ore şi deja poza mea împânzea canalul de socializare, făcându-mă să îmi urăsc propria poză. Seara am ieşit la antrenament iar când m-am întors deja pierdusem primul loc în detrimentul unei tipe. Mi-am activat imediat prietenii şi după câteva ore am revenit şi am sfârşit ziua în fruntea clasamentului.

          A doua zi am urcat fiecare proporţional, fără să fie vreo ascensiune spectaculoasă şi deja m-am gândit că totul va decurge la fel în urmatoarele 7 zile. Nu a fost să fie aşa pentru că în a treia zi un concurent, nu doar că s-a apropriat de mine dar m-a depăşit cu 500 de like-uri. Îmi pierdusem orice speranţă, aveam 700 de like-uri, şi mai aveam nevoie de încă 500 îl ajung... imposibil...
         Dar prietenii au fost de partea mea şi m-au susţinut nesperat de mult. După o zi jumate am ajuns din nou pre primul loc şi începeam să mă distanţez în frunte. Poza circula pe Facebook excesiv şi sunt convins că pe lângă cei ce mi-au dat like au fost şi mulţi care mi-au înjurat poza, dar ăsta a fost riscul. Prietenii îmi dădeau share în fiecare zi şi am ajuns la sfârşitul acestui "Like Marathon" să câştig fără nici un fel de emoţie având 1702 de Like-uri cu aproape 400 mai mult decât locul secund.

       Ştiam că am prieteni tari şi cu această ocazie vreau să le mulţumesc pentru susţinere. M-au făcut să simt că ceea ce realizez prin sport îi apreciat de cei ce mă cunosc şi nu numai. Ştiu că mulţi au dat like din obişnuinţă dar ştiu că printre cele 1700 de like-uri sunt like-uri care înseamnă "mergi mai departe, eu te susţin".
Fiind preşedinte TSD la organizaţia locală, sunt învăţat cu luptele politice şi cu obţinerea voturilor, şi pentru asta sunt recunoscător în special familiei Mogoase:) mi-au "făcut rost" de like-uri poate mai multe decât am obţinut eu. Dacă era vorba de un consiliu sau ceva de genul cu siguranţă ei aveau majoritatea: D
Nu în ultimul rând vreau să îi mulţumesc lui Radu Milea pentru concurs şi pentru oportunitate.


          La ce mă ajută aceste compresii sport şi pentru ce sunt aşa speciale? E simplu. Acţiunea de compresie a jambierelor asupra gambelor accelerează circulaţia sangvină dinspre picioare înspre inimă, astfel sângele ce poartă CO2-ul revine mai rapid spre inimă, iar sângele oxigenat dinspre inimă şi plămâni ajunge mai rapid la muşchii picioarelor. Oxigenarea optimă a muşchilor reduce acumularea de toxine şi de acid lactic în muşchi, astfel se întârzie oboseala musculară, iar efortul fizic în parametri normali poate fi prelungit.

         Sâmbătă alerg la Maratonul Zăpezii şi cu noile compresii o să zbor precum o săniuţă pe zăpadă.


0 comentarii: