luni, 9 iulie 2012

0

Salvat de Michelin

Posted in
Micăsasa – Blaj – Târnăveni, traseu ce l-am început cu o săptămână în urmă, dar atunci după un kilometru o pană m-a făcut să îl abandonez. Încă de când am fost la Cluj penurileerau uzate şi îmi era frică să plec cu ele la drum lung. Deci a trebuit să aştept o săptămână să îmi vină noile pneuri ce mi le-am comandat de pe internet.


Inspirat din reclamă, am apelat şi eu la omuleţul Michelin care mi-a venit instantaneu în ajutor. Aşadar, echipată cu pneuri Michelin Lithion 2, bicicleta danasa pe şosea în drumul meu spre Blaj, doar vântul îmi era potrivnic  şi îmi limita viteza de rulare la 32Km/H doar că ştiam că odată ajuns în Blaj o să mă îndrept înspre nord iar vântul atunci îmi va da aripi. Eram realmente sigur pe bicicletă cu noile pneuri iar distanţa de 20 de km în care vântul îmi bătea din faţă a trecut neaşteptat de repede. Am intrat pe drumul spre Târnăveni, cu un asfalt perfect pentru bicicletele de şosea, şi am rulat distanţa dintre Blaj şi Târnăveni cu o viteză medie de 43 de Km/H minunându-mă mereu de noile achiziţii care parcă rulau pe asfalt fără efortul meu. Am făcut o scurtă pauză în Târnăveni şi apoi am urcat căţărarea de la Botorca aşteptând mai mult coborârea pentru că ardea în mine dorinţa să cobor nebuneşte. Căţărarea de la Blăjel îmi părea şi ea acum mai uşoară şi mă credeam un Voeckler de România, binenţeles păstrând proporţile. Dupa ce am coborât la fel de nebuneşte spre Mediaş am intrat pe drumul ce mă dezgustă. Pentru că îi în lucru, dumul de la Mediaş la Copşa Mică este atât de îngust iar soferii  care cred că dacă sunt proprietari unor maşini înscrise în Bulgaria sunt şi proprietari drumului, ţin neaparat să îmi atragă atenţia prin claxoane că sunt pe proprietatea lor. Nu pot descrie ce stare de nervozitatea îmi provoacă semnalele sonore ale autovehicolelor.


Înfine, am ajuns acasă stisfăcut de 115 km parcuşi în 3 ore şi 48 de minute dar mai presus de toate eram încrezător in viitor, cand mă gandeam la traseele ce mi le-am propus să le parcurg, fiind foarte mulţumit de noile pneuri.

0 comentarii: