duminică, 9 februarie 2014

0

Un altfel de triatlon

Posted in
            Ieri am băgat câteva intervale şi o căţărare scurtă. Am ajuns acasă când deja se întunecase şi mă pregăteam să merg la alergat. Îmi sună telefonul, un prieten mă invita la fotbal în nocturnă, nu stau prea mult pe gânduri şi îmi dau adidaşii jos din picioare şi îmi iau hainele de ciclism în grabă pentru că trebuia să ajung la "balon" în mai puţin de o oră şi aveam de parcurs 30 de kilometri. Îmi iau un ghiozdan şi îmi arunc ghetele, şortul şi un tricou... când îmi sună din nou telefonul. Un alt prieten mă sună să îmi spună să mă grăbesc iar în graba aia am uitat să pun în ghiozdan şi pompa.


            Mă urc pe bicicletă şi pedalez spre Mediaş să ajung la timp, dar după 7 kilometri am simţit că scăpam aer la roata din spate. Ce să schimbi camera în "păstăi" fără lumină şi fără pompă. Vine o maşină şi îi fac un semn şi norocul era de partea mea. S-a oprit. Era o Dacia Pick-up, aşa că am aruncat bicicleta în spate şi m-am urcat în maşină. Norocul nu era el atât de mare pentru că şoferul mergea doar până în Copşa Mică iar de acolo ai aveam de mers încă 13 kilometri. La benzinărie în Copşa mi-am umflat roata şi am sperat că mă ţine până în Mediaş pentru că era o "pană lentă" dar nu a fost să fie. Cu 2 kilometri înainte să ajung în Mediaş am rămas iar fără aer şi a crezut că am din nou noroc că am văzut o maşină parcată lângă drum. M-am dus la şofer cu gândul să îi cer o pompă dar când am văzut cum înjura l-am lăsat în pace şi am plecat. Nu mă înjura pe mine, înjura providenţa şi zeii pentru că a ratat drumul şi şi-a făcut praf maşina. Am luat-o uşor la pas cu lenea în ligamente când am auzit sunetul barierei...

Am zis că am noroc şi ajung în Mediaş cu trenul dar când şi-a făcut apariţia era un marfar şi nu avea cum să urc în el aşa că a mers pe jos până la prima benzinărie de la intrarea din oraş unde mi-am alimentat rota cu aer, apoi la următoarea am mai băgat din nou aer şi uite aşa am ajuns la Bază Sportivă pe bicicletă. Am făcut un triatlon bicicletă, maşină şi alergat. Dacă aveam norocul să prind şi trenul era complet.

            Am întârziat jumătate de oră dar am reuşit să joc şi fotbal până la urmă şi să dau câteva goluri... Nu pot spune că îi un an atât de ghinionist pentru că e doar a 3-a pană pe anul acesta.

0 comentarii: