luni, 25 august 2014

0

Michelin Maraton Zalău 2014

Posted in ,
Şi anul acesta Michelin Maraton Zalău a fost o competiţie la care am vrut să ajung din cauza traseului greu ce îl propuneau organizatorii la Elite. Cu trenul până în Cluj apoi cu autocarul până în Zalău urmând ca de aici să parcurg cei 64 de kilometri pe bicicletă urcând pe Meses. Deşi profilul nu indica căţărări de speriat traseul era greu, porţiunile de plat lipseau cu desăvârşire.

La 11:00 s-a dat startul la elite, start direct în urcare. Am reuşit să mă ţin în primii kilometri de grupul fruntaş din care făceau parte Luci Logigan, Kelemen, Elisei, Madaras şi Ilyes dar după un timp a început să mă doară piciorul şi am pierdut contactul cu ei.

Primii 30 de kilometri au fost un chin pentru mine, nu îmi găseam ritmul, piciorul stâng mă durea foarte tare iar la cel drept au început să apară crampele pentru că trăgeam doar cu el. Cu trei zile înainte am făcut un sprint la o cadenţă foarte ridicată, mi-a alunecat piciorul de pe pedală şi pedală m-a lovit în gamba piciorului. Ştiam că nu o să mă recuperez până în ziua concursului dar nu doream să ratez concursul aşa că suportam durerea.

Traseul de la elite propunea o buclă pe care se repeta cea mai agresivă urcare de pe traseu şi dacă prima dată nu am reuşit să urc pe bike a doua oară am reuşit să mă adun şi am reuşit să trec fără probleme de căţărare. 

După kilometrul 30 începeam să intru în zona mea de confort şi puteam să trag mai tare, am recuperat treptat câte o poziţie în clasamentul general şi îl mai aveam în faţă pe Dan Bărbânţa cel care a făcut traseul şi ştiam că era destul de greu să-l bat la el acasă mai ales că este un ciclist extrem de puternic. Aveam ultimii kilometri în coborâre ceea ce mă avantaja dar nu am reuşit să recuperez ceea ce am pierdut în primii kilometri.



Am terminat pe locul 2 la categorie şi la general la Elite Amatori. Nu mă aşteptam să fie atât de greu dar până la urmă de-asta este MTB să fie greu.


Organizarea a fost la înălţime şi marcajul pe traseu la fel. O să mă întorc cu mare plăcere la Zalău.


0 comentarii: