sâmbătă, 26 iulie 2014

0

Transilvania Bike Trails 2014

Posted in ,
Chiar dacă la început nu eram încântat de participarea la Transilvania Bike Trails din cauza distanţei prea scurte a traseului care măsura doar 47 de kilometri şi a diferenţei de nivel de aproximativ 800 de metri după spusele organizatorilor, m-am hotărât să iau startul la acest concurs din cauza numelor grele care şi-au anunţat prezenţa la cursă.


După un drum de o oră jumate am ajuns în Viscri şi treptat am început să îmi schimb părerea. M-am izbit brusc de profesionalismul organizatorilor. Totul era promiţător. Traseul părea impecabil pe scurta distanţa pe care am parcurs-o la încălzire şi aşteptam nerăbdător startul.

M-am pus în a doua linie în spatele numelor grele din breaslă şi după start a început nebunia. S-a plecat tare şi am încercat să mă menţin pe poziţie dar după prima urcare am început să pierd teren, m-am scuturat şi am început să ţin ritmul. Elitele erau în faţă şi păstrăm contactul vizual cu ei până pe a doua urcare. Am strâns din dinţi şi după ce l-am depăşit pe Maus şi Robike l-am prins şi pe Losonczi de la Geiger. 


După ce am trecut de prima biserică ne-am grupat toţi patru şi am mers împreună o mare parte din traseu. Doar Cristi se mai distanţa câteodată dar îl aducem înapoi în pluton repede. Cu 15 kilometri înainte de final o defecţiune la schimbător m-a forţat să mă opresc şi până am remediat defectul am pierdut contactul cu grupul dar am tras tare apoi până la final. Ştiam că îl am în spate pe Adrian Dumitru de la Felt pe care l-am depăşit în primul kilometru şi îmi era frică să nu pierd primul loc pe final. Adi este extrem de puternic dar spre ghinionul său a rupt roata şi m-a motivat pe mine să trag la maxim neştiind ce s-a întâmplat în spate.

Am terminat pe primul loc, am tras tare până în la final fără să ţin cont de nimic. Traseul a fost unul impecabil, în mare parte amenajat iar marcajul a fost la înălţime. Organizarea a fost perfectă. Profilul deluros m-a avantajat pentru că antrenamentele mi le fac pe profile asemănătoare


M-am bucurat de rezultat şi aşteptam de mult încoronarea muncii din fiecare zi.
Oricum, am rămas cu picioarele pe pământ pentru că ştiu că mai am mult de tras pentru a-mi îndeplinii visul.


0 comentarii: