duminică, 12 ianuarie 2014

0

Retrospectivă 2013

Posted in
2013 s-a scurs! Păşind în noul an,  priveam în urmă la anul ce a trecut şi îmi doream să mai zăbovească puţin. Cu siguranţă 2013 va fi un reper pentru mine. Pe lângă faptul că a fost anul în care am absolvit facultatea, pe plan sportiv a fost anul de debut, deşi destul de târziu.


La începutul lui 2013 nu mă gândeam că o să fiu "prins" atât de puternic de ciclism, de fapt, niciodată nu îmi imaginam că fotbalul să ocupe locul 2 în preferinţele mele sportive, dar s-a întâmplat fără să vreau.
Totul a început ca o joacă, vroiam să văd care sunt emoţiile unui maraton şi am hotărât să pedalez la unul iar apoi să îmi văd de obiceiurile mele, dar acel prim maraton a fost suficient să îmi doresc mai mult.
Tot în 2013 am alergat primul maraton de alergare, reuşind să îmi îndeplinesc obiectivul de a termina un maraton în 4 ore.
Anul care a trecut a fost un an în care am reuşit să parcurg 10 000 de kilometri cu bicileta şi 1500 în alergare.

Cronologic, 2013 mi-a oferit:

  • Maratonul Făgetului, cel mai emoţionant concurs, la sfârşitul căruia m-am ales cu o julitură destul de sângeroasă şi mai ales cu o dorinţă şi mai mare de a creşte pe plan sportiv.
  • Michelin Maraton Zalău, cea mai bună clasare, pe lângă locul 4 la categorie, Zalăul mi-a oferit un sentiment de invincibilitate.
  • Sibiu Challenge, cea mai uşoară cursă. Interesant este că în cea mai uşoară cursă am obţinut locul 1
  • Maratonul Gilăului, cel mai bine organizat concurs. la Gilău pe lângă peisajele pitoreşti am obţinut locul 9 în Campionatul Naţional.
  • Cupa Vlădeasa, cea mai reuşită cursă. Doar ghinionul m-a împiedicat să nu urc pe podium alături de Campionul Naţional Madaras Attila şi de Luci Logigan cel mai bun rider din 2013 în opinia mea şi nu doar.
  • Maratonul Reîntregirii Neamului Românesc, cea mai epuizantă alergare. La Alba Iulia am reuşit să termin anul competiţional pe podium unde am terminat cursa de 42 de kilometri în 3 ore si 16 minute.




Pentru 2014 nu fac nici o promisiune, dar îmi doresc să obţin rezultate mult mai bune mai ales că nu mai scuza că sunt un începător...

0 comentarii: