marți, 21 octombrie 2014

0

NoMad Merida CST Racing Team

Posted in
Sâmbătă seara a început un nou episod în scurta mea carieră, episod ce sper să fie cât mai lung şi cu rezultate bune. Sâmbătă am îmbrăcat pentru prima dată tricoul echipei NoMad Merida CST Racing Team, una dintre cele mai bune echipe din ţară care are în componentă rideri de top.

În urmă cu un an, la Vladeasa, pe o urcare mă simţeam foarte bine dar îmi era ruşine să îl depăşesc pe Kelemen Arpad iar acum am ajuns să fim colegi. De fapt dacă mă gândesc la Kelemen, a fost primul model din lumea ciclismului pe care l-am avut, se întâmpla în urmă cu un an jumate la primul meu concurs, la Maratonul Făgetului, iar după câteva săptămâni la Michelin Maraton Zalău am pedalat alături pe parcursul startului fictiv şi mă uitam la el ca la un zeu. Da, sunt în echipă alături de ciclisti de top şi asta îmi dă motivaţia să trag şi mai mult. Cum poţi să nu te antrenezi la maxim când şti că îmbraci acelaşi tricou ca Kelemen Arpad, Robert Dobai sau Ionuţ Sdraila.



În urmă cu un an doar visam să fiu un NoMad, iar când managerul echipei mi-a propus asta am zis da mai repede că mârâi la starea civilă:D


Mulţumesc echipei pentru încrederea acordată şi sper ca sezonul următor să reprezint cu succes echipa şi să duc tricoul echipei acolo unde îi este locul, pe cea mai înaltă treaptă a podiumului.

0 comentarii: