duminică, 27 iulie 2014

0

Maratonul Băişorii 2014

Posted in ,
Chiar dacă în urmă cu o zi reuşeam să urc pe cea mai înaltă treaptă a podiumului la Viscri, am ales să particip şi la Maratonul Băişorii care era a doua etapă din Cluj Bike Challenge. Nu am participat pentru că aş fi fost interesat de clasamentul general, la prima etapă am abandonat după ce am pierdut traseul, am participat pentru că din poze arăta a competiţie la care nu aveam voie să fiu absent.

După un drum lung alături de prietenii mei Dan şi Alexei care au venit să am vadă în focul luptei, am ajuns la start şi nu a durat mult timp până am început lupta.

Am fost onorat să fiu invitat de organizatori în prima line alături de Eli şi Oli două nume grele în elita Mountainbike-ului autohton.

S-a dat startul şi am reuşit să mă menţin în prima linie până la sfârşitul primei urcări unde am clacat din cauza încălzirii superficiale pe care am făcut-o înaintea concursului şi a oboselii acumulată din ziua premergătoare. 

Am pierdut puţin teren dar am recuperat apoi pe coborâri unde tehnica era un atu pentru ciclişti. M-am zbătut în grupul din faţă până la final când aveam de luat o decizie în privinţa lungimii traseului. Aveam de ales dacă rămân la tura scurtă de 27 de kilometri sau să mă angrenez în a doua buclă de 32 de kilometri.

Am ales varianta scurtă ca mai apoi să regret dar am spălat lanţul prin râurile care intersectau traseul şi îmi era milă de starea bicicletei.

Un alt regret a fost faptul că nu am tras suficient de tare până la sfârşit. Ştiam că sunt pe primul loc la categorie şi ultimii kilometri am mers într-un ritm lejer cât să nu fiu prins de cei din spate fără să ştiu că organizatorii au schimbat categoriile în aşa fel încât categoria mea începea de la 17 ani şi de fapt şi Calin de la Alien Cycling îmi era adversar. Nu, nu am terminat pe doi pentru că chiar dacă ştiam că Dan Bărbânţa merge la tura lungă s-a oprit şi el după 27 de kilometri câştigând categoria.

A fost un loc trei mulţumitor dar rămân cu regretul că puteam mai mult dar până la urmă a fost o lecţie bine primită.

Traseul a fost unul cu adevărat spectaculos iar organizarea a fost şi ea la înălţime. Chiar dacă a fost prima ediţie, acest fabulos concurs are toate ingredientele pentru a deveni o cursă de obiectiv pentru ciclişti de pe meleagurile mioritice şi nu numai.


0 comentarii: